STUDIA I STOPNIA

I tura naboru na I stopień studiów

19.04.2024 rozpoczęcie rejestracji kandydatów
12.07.2024 (piątek) ostateczny termin rejestracji i składania portfolio oraz uiszczenia opłaty rekrutacyjnej*
15.07.2024 (poniedziałek) godzina 9:00 posiedzenie komisji rekrutacyjnej i ocena portfolio
18.07.2024 (czwartek) ogłoszenie list zakwalifikowanych na studia
do 29.07.2024 ogłoszenie listy przyjętych na studia

* portfolio składa się drogą elektroniczną w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK)

II tura naboru na I stopień studiów

30.07.2024 rozpoczęcie rejestracji kandydatów
12.09.2024 (czwartek) ostateczny termin rejestracji i składania portfolio oraz uiszczenia opłaty rekrutacyjnej* 
20.09.2024 (piątek) godzina 9:00 posiedzenie komisji rekrutacyjnej i ocena portfolio
23.09.2023 (poniedziałek) ogłoszenie list zakwalifikowanych na studia

* portfolio składa się drogą elektroniczną w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK)

Terminy składania dokumentacji i dyżury Komisji Rekrutacyjnej

Po zakwalifikowaniu się na studia, kandydat składa wymagane dokumenty w dziekanacie lub sekretariacie Wydziału Sztuki, ul. Wrocławska 4, I piętro, pokój 1.16 lub 1.15, w terminach i godzinach:

Dla I tury naboru na I stopień studiów

19.07.2024–26.07.2024 komisje rekrutacyjne przyjmują dokumenty w godzinach od 8:00 do 14:30 od poniedziałku do piątku
26.07.2024 do godz. 15:00 ostateczny termin złożenia dokumentów (dotyczy też dokumentów nadesłanych pocztą)

Dla II tury naboru na I stopień studiów

24.09.2024–27.09.2024 komisje rekrutacyjne przyjmują dokumenty w godzinach od 8:00 do 14:30 od poniedziałku do piątku. 

STUDIA II STOPNIA

I tura naboru na II stopień studiów

19.04.2024 rozpoczęcie rejestracji kandydatów
18.07.2024 (czwartek) ostateczny termin rejestracji i składania portfolio oraz uiszczenia opłaty rekrutacyjnej.*
19.07.2024 (piątek) godzina 9:00 posiedzenie komisji rekrutacyjnej i ocena portfolio
25.07.2024 (czwartek) ogłoszenie list zakwalifikowanych na studia
do 31.07.2024 ogłoszenie listy przyjętych na studia

* portfolio składa się drogą elektroniczną w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK)

II tura naboru na II stopień studiów 

01.08.2024 rozpoczęcie rejestracji kandydatów
18.09.2024 (poniedziałek) ostateczny termin rejestracji i składania portfolio oraz uiszczenia opłaty rekrutacyjnej.* 
23.09.2024 (poniedziałek) godzina 9:00 posiedzenie komisji rekrutacyjnej i ocena portfolio.
24.09.2024 ogłoszenie list zakwalifikowanych na studia

* portfolio składa się drogą elektroniczną w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK)

Terminy składania dokumentacji i dyżury Komisji Rekrutacyjnej

Po zakwalifikowaniu się na studia, kandydat składa wymagane dokumenty w Sekretariacie Wydziału Sztuki, ul. Wrocławska 4, I piętro, pokój 1.15, w terminach i godzinach:

Dla I tury naboru na II stopień studiów

25.07.2024–30.07.2024 komisje rekrutacyjne przyjmują dokumenty w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.
30.07.2024 do godziny 15:00 ostateczny termin złożenia dokumentów (dotyczy też dokumentów nadesłanych pocztą)

Dla II tury naboru na II stopień studiów

25.09.2024–30.09.2024 komisje rekrutacyjne przyjmują dokumenty w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.

 

Kandydaci, którzy na studiach I stopnia lub poprzez uczenie się pozaformalne i nieformalne nie uzyskali części kompetencji typowych dla absolwentów kierunku edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych, mogą podjąć na tym kierunku studia II stopnia, o ile uzupełnienie braków kompetencyjnych może być zrealizowane przez zaliczenie zajęć w wymiarze nie przekraczającym 30 pkt ECTS.

Wymagania rekrutacyjne (kandydaci z nową i starą maturą): przegląd cyfrowej dokumentacji prac

LP. Jednostka kwalifikacyjna   Waga
1 przegląd cyfrowej dokumentacji prac* 1

* Przegląd cyfrowej dokumentacji prac ma na celu sprawdzenie wrażliwości estetycznej i praktycznych umiejętności plastycznych:

Cyfrowa dokumentacja prac winna zawierać (sumarycznie min. 15 szt., max 30 szt.):

  • prac z zakresu rysunku lub malarstwa (minimum 5 szt., maksimum 15 szt.)
  • prac z zakresu innych dyscyplin np: grafika, grafika cyfrowa, fotografia, projektowanie graficzne, rzeźba, animacja, wideo i inne. (bez określonego minimum, maksimum 15 szt.)
  • notkę biograficzną zawierającą informacje kontaktowe, informacje o dotychczasowej edukacji, krótkie resume opisujące zainteresowania artystyczne. Nota może (nie musi) zawierać również linki do autorskich galerii on-line lub stron www.  

Cyfrowa dokumentacja prac – informacje techniczne dotyczące plików.

  • nota biograficzna w formacie PDF
  • plik graficzne w formacie JPG lub PNG w rozmiarze min. 2000 piks., max. 3000 piks. (wymiar dłuższego boku) 
  • pliki wideo w formacie MPEG4 (H.264) w rozdzielczości HD 1280×720 lub FullHD 1920×1080 o łącznej objętości nie większej niż 200MB

Wymagania rekrutacyjne: przegląd cyfrowej dokumentacji prac

LP. Jednostka kwalifikacyjna Waga
1 przegląd cyfrowej dokumentacji prac* 1

*Przegląd cyfrowej dokumentacji prac ma na celu sprawdzenie wrażliwości estetycznej i praktycznych umiejętności plastycznych:

Cyfrowa dokumentacja prac winna zawierać (sumarycznie min. 15 szt., max 30 szt.):

  • prac z zakresu rysunku lub malarstwa (minimum 5 szt., maksimum 15 szt.)
  • prac z zakresu innych dyscyplin np: grafika, grafika cyfrowa, fotografia, projektowanie graficzne, rzeźba, animacja, wideo i inne. (bez określonego minimum, maksimum 15 szt.)
  • notkę biograficzną zawierającą informacje kontaktowe, informacje o dotychczasowej edukacji, krótkie resume opisujące zainteresowania artystyczne. Nota może (nie musi) zawierać również linki do autorskich galerii on-line lub stron www.  

Cyfrowa dokumentacja prac – informacje techniczne dotyczące plików.

  • nota biograficzna w formacie PDF
  • plik graficzne w formacie JPG lub PNG w rozmiarze min. 2000 piks., max. 3000 piks. (wymiar dłuższego boku) 
  • pliki wideo w formacie MPEG4 (H.264) w rozdzielczości HD 1280×720 lub FullHD 1920×1080 o łącznej objętości nie większej niż 200MB