Komunikaty dla studentów
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.

Rejestracja żetonowa na lektoraty na semestr letni oraz egzaminy w sesji zimowej roku ak. 2022/2023
STUDIA STACJONARNE I stopnia Studium Języków Obcych Uniwersytetu Opolskiego zaprasza wszystkich zainteresowanych studentów do zapoznania się z warunkami i regulaminem rejestracji na lektoraty na semestr letni oraz rejestracji na egzaminy z języków obcych w sesji...

Rejestracja nieżetonowa na lektoraty B2+ z językiem specjalistycznym na semestr letni 2022/2023
STUDIA STACJONARNE II STOPNIA SJO zaprasza wszystkich studentów studiów II stopnia do zapoznania się z warunkami i regulaminem rejestracji na lektoraty na semestr letni. Informacje na ten temat na podstronie: Rejestracja elektroniczna dla...

Godziny otwarcia budynku Wydziału Sztuki w okresie Świąteczno-Noworocznym
23.12.2022 – budynek czynny 13:00–22:00 24.12.2022 – 26.12.2022 – budynek nieczynny 27.12.2022 – 30.12.2022 – budynek czynny 13:00–22:00 31.12.2022 budynek czynny 8:00–14:00 01.01.2023 – budynek nieczynny 06.01.2023 – budynek nieczynny

Harmonogram procesu dyplomowania w roku akademickim 2022/2023
HARMONOGRAM PROCESU DYPLOMOWANIA W ROKU AKADEMICKIM 2022/2023 WYDZIAŁ SZTUKI UNIWERSYTETU OPOLSKIEGO ETAP I Wybór promotorów ● Do 15 października 2022 r. wybór promotora (pracowni dyplomującej), przypisanie w systemie USOS dyplomantów do wybranych promotorów...
Centrum Wsparcia Psychologiczno-Terapeutycznego w Opolu
jest miejscem, do którego mogą zgłosić się studenci i pracownicy Uniwersytetu Opolskiego. Powstało z myślą o osobach, które szukają równowagi w życiu, znalazły się w trudnej sytuacji, chciałyby zadbać o swoje zdrowie psychiczne… link do strony
Praca dyplomowa i ukończenie studiów
- Harmonogram dyplomowania w roku akademickim 2020/2021
- Zasady przygotowania i archiwizacji prac dyplomowych w UO – Zarządzenie Rektora UO nr 81/2021 z dnia 17 maja 2021 r.
- Procedura procesu dyplomowania w Uniwersytecie Opolskim
- Wzór strony tytułowej pracy dyplomowej
- Informacji o opłatach i innych dokumentach
- Instrukcja dla studentów – archiwizacja pracy w APD
- Instrukcja dla promotorów i recenzentów – archiwizacja prac dyplomowej w APD
- Instrukcja dla przewodniczących i członków komisji – protokół egzaminu dyplomowego w APD
Wzory podań
- Podania o zwolnienie / rozłożenie opłat
- Podanie o zmianę promotora pracy dyplomowej
- Podanie o powtarzanie semestru
- Podanie o indywidualną organizację studiów
- Podanie o urlop dziekański
- Podanie o wpis warunkowy i powtarzanie przedmiotu
- Zezwolenie na przebywanie w pracowni
- Procedura zwrotu całości lub części opłaty za czesne
- Upoważnienie do odbioru dyplomu przez osobę trzecią
- Oświadczenie przetwarzanie danych przy zdalnych zal., egzam.
- Podanie o wydanie odpisu dyplomu w j. obcym
- Podanie o zwrot opłat za legitymację
- Podanie o zwrot opłaty za dyplom
- Oświadczenie wplacajacego nie będącego studentem – zwrot za legitymację / dyplom
Regulaminy
- ZASADY KORZYSTANIA Z PRACOWNI ARTYSTYCZNYCH – określone w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 wśród pracowników, studentów i słuchaczy Uniwersytetu Opolskiego.
- Regulamin studiów
- Biblioteka główna – regulamin udostępniania zbiorów, cennik, udostępnianie zbiorów elektronicznych
- Statut Uniwersytetu Opolskiego
- Regulamin korzystania z szafek studenckich na Wydziale Sztuki UO
- Regulamin rejestracji na przedmioty ogólnouczelnianie do wyboru
- Regulamin rejstracji na lektoraty
- Regulamin przyznawania stypendium artystycznego Achima Gabora
Regulaminy pracowni Wydziału Sztuki UO
Informacje dla cudzoziemców
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.